Wednesday 11 April 2012

Renungan Bersama



♥ awak ♥

Ketika TAKDIR menyapa CINTA,,

Aku...
Yang tak pernah berharap mencintaimu...tetapi ALLAH yang telah menundukan Hatiku tuk memberikan cinta ini padamu

Aku...
Yang tak pernah memilihmu untukku...tetapi ALLAH telah memilihkanmu untukku..

Aku...
Yang tak pernah bermimpi, untuk mendampingimu.,tetapi ALLAH lah yang telah menentukan hidupku tuk mendampingimu..

Aku...
Juga tak pernah berharap menanggung Rasa ini atas cintaku padamu, tetapi ALLAH tlah memberikan rasa ini dan harus ku tanggung atasmu..

Itulah..aku adanya
Aku yang tak pernah kuasa mampu mengatur hatiku sendiri kerana Sang PEMILIK ku yang tlah menentukannya...

Aku...
Yang hanya engkau lihat sebuah Raga...sedangkan Hatiku sepenuhnya adalah Milik-Nya..

'' Ya Rabb...Tenggelamkanlah aku di dalam kecinta'an-MU..supaya tiada suatu apapun yang mampu memalingkan aku daripada-MU..

Ya ALLAH...Kurniakanlah kepada kami keAmpunan-MU,bukan Azab-MU...masuk ke dalam Syurga-MU tanpa Hisab,melihat Wajah-MU tanpa Hijab,jagalah kami dengan Karunia-MU, dari kejahatan orang2 yg Hasad,ketika duduk, berdiri,dan tertidur...peliharalah kami dari rasa dengki...

Aamiin ya Rabbal'Alamiin ...


No comments:

Post a Comment